60 מיליון ש"ח נוספים להשלמת האגף הדרומי של מרכז השיקום לצפון

צבי טסלר No Comments on 60 מיליון ש"ח נוספים להשלמת האגף הדרומי של מרכז השיקום לצפון

שר הבריאות, יולי אדלשטיין, וחבר הכנסת אופיר כץ שוחחו עם מנהל המרכז הרפואי פדה-פוריה ובישרו כי לאחר מאמצים רבים, ניתן אישור לתקציב נוסף של 60 מיליון ש"ח אשר בנוסף ל- 60 מיליון ש"ח שגויסו מתרומות, יאפשר את השלמת הבנייה של האגף הדרומי של מרכז השיקום לצפון

ביקור שר הבריאות באתר מרכז השיקום צילום: צילום: אלעד מנטל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הבריאות יולי אדלשטיין הודיע למנהל המרכז הרפואי פדה-פוריה , ד"ר און על אישור תקציבי ל- 120 מיליון ש"ח הנדרשים להשלמת האגף הדרומי של מרכז השיקום לצפון. הדבר התאפשר לאחר דיונים רבים שבהם העלה חבר הכנסת אופיר כץ את האתגר התקציבי של השלמת מרכז השיקום בצפון, והיענותם של שר הבריאות יולי אדלשטיין ושל שר האוצר ישראל כץ.

שר הבריאות, יולי אדלשטיין, וחבר הכנסת אופיר כץ שוחחו עם מנהל המרכז הרפואי פדה-פוריה ובישרו כי לאחר מאמצים רבים, ניתן אישור לתקציב נוסף של 60 מיליון ש"ח אשר בנוסף ל- 60 מיליון ש"ח שגויסו מתרומות, יאפשר את השלמת הבנייה של האגף הדרומי של מרכז השיקום לצפון.

האגף הדרומי של המבנה אשר נבנה בשלב הראשון כולל 90 מיטות אשפוז. מחלקת שיקום ילדים ראשונה בכל אזור הצפון, שיקום נוירולוגי ואורתופדי, שיקום גריאטרי ואשפוז יום.

השר אדלשטיין, אמר: "הקמת מרכז שיקום בצפון הוא אחד הפרויקטים החשובים בעת הזאת. טוב מאוחר מלעולם לא ואני שמח על התקציב שמצאנו לפרויקט. בעוד שנתיים תושבי הצפון יקבלו שירות מצוין באמצעים חדשניים גם בנושא השיקום. אני מודה לח"כ אופיר כץ על דחיפתו את הנושא".

שר האוצר כ"ץ: "אני שמח שמאמצינו נושאים פרי, וכעת בית החולים פוריה יעשה צעד נוסף בדרך להשלמת העבודות, ובכך יביא בשורה גדולה לתושבים רבים שזקוקים לשיקום, ואשר נאלצו עד כה לנסוע מרחקים ארוכים על מנת לקבל את טיפול רפואי. כשר תחבורה נלחמתי כדי לבטל את הפריפריה, על ידי חיבור הארץ בכבישים ודרכים, וכעת כשר אוצר אני נאבק כדי לבטלה באמצעות צמצום הפערים, ביניהם גם בשירותי הרפואה. זהו פרויקט לאומי, חשוב מאין כמותו, ואני מודה לח"כ אופיר כץ על ליווי הנושא מקרוב, ועל המאמצים שהוא משקיע למען מטרה זו".

חבר הכנסת אופיר כץ: "מרגע שהתחלתי לעסוק בנושא צמצום הפערים אני מקדם את השלמת המימון לבניית מרכז השיקום. אני מברך את שרי הבריאות והאוצר על ההיענות והסיוע. זהו דבר משמעותי לתושבי הצפון שיקל על חיי רבים. אמשיך להלחם למען תושבי הפריפריה".

ד"ר ארז און, מנהל המרכז הרפואי פדה-פוריה, הודה לשר ואמר, "זו בשורה משמחת לכל תושבי הצפון. מרכז שיקום לצפון הוא הפרויקט הלאומי שיחולל שינוי משמעותי בכל האזור. השלמנו את בניית השלד, וכעת נוכל לצאת למכרז להשלמת העבודות. ההערכה היא שהבנייה תושלם בשנת 2023".



0 תגובות